24 Aralık 2015

Kendin Yap: Notluk / DIY Note Holder

Bundan tam bir yıl önce, dostlarıma yeni yıl hediyesi olarak, el yapımı ufak masa notlukları ve magnetli buzdolabı süsleri hazırlamıştım. Paylaşmak yine yeni yıl öncesine kısmetmiş : ) 

Magnet Notluk/Note Holder
Bu notlukların yapımını, daha önce mandal notluklar başlığı altında anlatmıştım. İhtiyacınız olan ana malzeme ahşap mandallar ve yapıştırıcı; ihtiyaca göre de magnet. Magnet mandalları yaparken, firmaların eşantiyon olarak dağıttıkları, her buzdolabında en az bir tane olan, üzerinde telefon numarası vs bilgilerin olduğu magnetlerden biraz kesip yapıştırdım. Ahşap mandal alırken de verniklenmemiş olanlarını tercih ederseniz istediğiniz gibi boyayıp, çizmeniz daha rahat olur. Yapıştırıcı olarak da silikon kullandım; ama kuvettli bir başka yapıştırıcı ya da tutkal da işinizi görecektir. Tek ayaklı mandal, iki ayaklı mandal ve tek magnet mandal olmak üzere toplamda 3 farklı çeşit mandal notluk tasarladım; siz de farklı kombinler yaparak arzu ettiğiniz gibi çeşitlendirebilirsiniz.

Tekli Notluk/Note Holder
Mandalları istediğimiz gibi kombinleyip, yapıştırıp kurumasını bekledikten sonra geliyoruz boyama ve süsleme işlemlerine. Hazırladığım mandal notluklar, her bir dostuma özel olsun istediğim için her birini farklı konseptlerde düşündüm. Kimisini deniz temalı boyamam, kimisine fotoğraf makinesi yapmam gerekti : ) Yer yer, kırtasiyeden aldığım yapıştırmalı etiketleri de kullandım. Onun dışı evimdeki keçe, tel, boncuk gibi malzemelerle süsledim. İşte ortaya çıkan sonuçlar:

İkili Notluklar/Note Holders
Doğum günlerinde ya da diğer özel günlerde de sevdiklerinize hediyelerini verirken, üstlerine böyle , hazırlaması kolay ufak notluklar yapıp, hediyelerinizi farklılaştırabilirsiniz. Aşağıdaki gülen yüzlü, kalp tutan magnet çöp adamlar ise favorilerim :)

                                         

Sevgiler,

Æ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder