2 Kasım 2014

Bir Nebze Düğün Katkısı

Lisedeki yakın kız arkadaşlarımdan sonuncusu bu hafta sonu evleniyor! :) Benden onun için, nikah şekerine uygun nikah sepeti ve düğün hatıra defteri hazırlamamı rica etti. Tabii ki yine çok tecrübeli ve iddialı olduğum bir konu değil. Bir kaç yıl önce, yine bir başka yakın bir arkadaşım benden böyle bir istekte bulunmuştu. Kendisi fazla süslü şeyleri sevmediği için uğur böcekli nikah şekerleri için aşağıdaki doğal sepeti hazırlamıştım:


Şimdi ise biraz daha süslü bir şeyler hazırlamam gerekiyordu. Eminönü'nde istediğime uygun plastik bir sepet aradım aradım lakin bulamadım. Hep hazır süslenmiş sepetler satılıyordu. Fazla da vaktim olmadığı için istediklerime en yakın olan beyaz saten kaplı sepeti alıp, onu değiştirmeye karar verdim.


Saten ile kaplanmış alt kısma dokunmayarak, komple üst süslemesini söktüm ve kurdele ile sarıp; alt kısma pembe çiçekler ilave ettim.


Üst kısmını da yeni çiçek düzenlemesi ve pembe kurdelelerin eklenmesi, üzerine inci taneleri yapıştırılmasıyla, sepeti son haline getirdim.


Sepetin bu hali kanımca daha sevimli ve de şık oldu. Benzer çalışma ile, içi çizgisiz kağıttan oluşan defterin üst kısmını saten ile bir kaç kat kaplayarak üzerine pembe çiçeklerle süsleme yaptım. Gelin-damat baş harflerini kartondan kesip, saten ile kaplayıp, tül ile süsleyip yapıştırdım.


Çıkan sonuçlar gelin adayımızı mutlu ettiği için mesudum. Şİmdi onlar ersin muradına, biz çıkalım kerevetine :)


Sevgiler,

Æ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder